[pso] ZwOpenFile access denied

Grigore Ovidiu pso@cursuri.cs.pub.ro
Fri, 29 Apr 2005 12:40:56 -0700 (PDT)

  Am urmatoarea problema : in rutina firului de
executie incerc sa deschid fisierul corespunzator cu
ZwOpenFile dar imi intoarce codul de eroare c0000022 (
STATUS_ACCESS_DENIED ) . Stiu ca numele fisierului
este dat corect pentru ca altfel mi-ar intoarce
STATUS_OBJECT_PATH_INVALID . Codul este :

InitializeObjectAttributes(&objectAttributes,
     &unicodeName, OBJ_KERNEL_HANDLE, NULL, NULL);

status=ZwOpenFile(&handle, GENERIC_ALL,
&objectAttributes,&statusBlock,
FILE_SHARE_READ|FILE_SHARE_WRITE, 0);

Trebuie sa setez drepturi de acces pe undeva ?

                                   Multumesc
anticipat,

Ovidiu