[pso] Tema 2 Windows (uart) : 2 intrebari

Mugurel Ionut Andreica pso@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 28 Apr 2005 03:33:52 -0700 (PDT)

1)   Cum ar trebui sa numesc device-ul meu si,
respectiv, symbolic link-ul, pentru a obtine in
userspace "\\.\uart0" si "\\.\uart1" ?
    Din ceea ce am citit, ar trebui sa numesc
device-urile "\Device\uart0" si "\Device\uart1" si
legaturile simbolice "\??\uart0", respectiv
"\??\uart1".. Asa ar trebui sa fac?

2)   E bine daca functiile de read/write se vor
comporta ca in exemplul "case" din Linux? Adica.. un
IRP poate sa nu fie tratat complet (de exemplu, mi se
cere citirea a 7 octeti, iar eu citesc doar 5 si apoi
termin IRP-ul cu succes).. sau ar trebui sa termin cu
succes un IRP numai daca  satisfac cererea complet
(imi cere 7 octeti, ii dau 7 octeti) ?