[pso] Tema 3 Linux - need some help..

Mugurel Ionut Andreica pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 18 Apr 2005 03:00:33 -0700 (PDT)

> Poate nu ai initializat tu bine modulul?
> (mai putin probabil)
> Faci sync_dev si invalidate_bdev?

  Nu. Nu stiu ce sunt functiile astea, dar dupa nume,
par sa fie exact ce mi-ar trebui :)  Unde ar trebui sa
le folosesc?

  Eu am mai bagat niste fflush-uri si fsync-uri in
"test.c" si mi-au ajuns pe urma read-urile si
write-urile la timp..

  Acum mai am, in continuare, 2 chestii care nu merg..

-> "failed: Operation not permitted" la primul write
si read dupa "connect" (acolo unde ar trebui sa scrie
si sa citeasca de la offset-ul size-1)
-> la ultimul read (dupa disconnect) imi da "failed:
Input/output error"

  Dar read-urile si write-urile cu "data check" merg
bine si acum chiar trec prin driver-ul meu (datorita
modificarilor din "test.c").

  Sper sa nu fie un bug prea subtil pentru mine.. si
sa il gasesc cat mai repede..