[pso] need some help..

Mugurel Ionut Andreica pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 18 Apr 2005 00:36:25 -0700 (PDT)

     Am 2 probleme la tema aceasta (chestia aia cu
reordonarea cererilor nu cred ca este valabila.. de
fapt, era alta problema..)

1)   Write-urile si Read-urile (din test) nu ajung la
driver-ul meu. Cred ca write-urile sunt scrise undeva
intr-un cache si apoi read-urile se fac tot de acolo..
si, astfel, iau "passed" la write/read si la "data
check", desi, examinand mesajele mele de debug.. nu
pare sa se fi efectuat nic un write. Abia dupa ce fac
"close" (la disconnect) imi vin cererile de write (de
aceea credeam ca se reordoneaza cererile..).
     La driver-ul meu ajung numai seek-urile.. sub
forma unor cereri de citire [ care sunt procesate cu
succes :) ].

     Asadar, cum sa rezolv aceasta "problema" ?  Caci
daca nu o rezolv nu voi putea sa imi testez bine
driver-ul (chiar daca voi lua "passed" conform
testului).

2) Asta e ceva mai ciudat.. In test (pe la inceput)
sunt doua connect-uri, apoi un seek la size-1 si apoi
un write si un read. Totul merge "bine" (adica iau
"passed"), numai ca la write-ul si read-ul respectiv
se obtine o eroare : "Operation not permitted".
Aceasta eroare nu este generata de driver-ul meu, caci
aceste cereri de write si de read nu ajung nici ele la
driver.. Asa ca trebuie sa fie o eroare generata de
"fwrite", respectiv "fread".
   Daca stau sa ma agndesc mai bine, s-ar putea sa fie
aceeasi problema, totusi.. si anume, ca cererile de
write/read nu ajung la driver-ul meu (daca ar ajunge
le-as trata corespunzator si totul ar fi ok).

   Asadar.. poate sa ma ajute cineva?