[pso] [tema2] [linux] read/write/interrupt

Andrei Costin pso@cursuri.cs.pub.ro
Sun, 10 Apr 2005 11:18:35 -0700 (PDT)

Salut.

Intrebare legata de intreruperile si modul de "trezire" al acestora:
1.De ex la read, dupa ce citesc din buferul userului cu get_user() (ca in case.c) si pun
in buferul de
read din cadrul deviceului (pana la umplerea buferului device), trebuie sa fac cumva
activare de
receive interrupt (ceva de genul "outb(old_IER_value | 0x01, IER_address)") SAU cum/cine
trebuie sa apeleze respectiva rutina de IRQ pe care am inregistrat-o?
Analog intrebare ptr write cu transmit interrupt enable (old_IER_value | 0x02)

2. In enunt scrie ca read/write sunt extrem de similare cu cele din lab (adica case.c,
nu?) - deci
se citesc byte-by-byte din user_buffer[i] pana la umplerea bufferului. Faptul ca in enunt
la
IMPORTANT scrie ca trebuie folosite intrerup. ptr receptie si transmisie se refera la
faptul ca
handlerul de irq tre sa prelucreze (scrie/citeasca) mai departe bufferul umplut de
read/write?

PS: sorry daca nu prea e coerenta intrebare/fraza - nu stiu cum sa explic/intreb aceasta
mai clar :)

Mersi

Andrei

Yahoo! Mail Mobile
Take Yahoo! Mail with you! Check email on your mobile phone.
http://mobile.yahoo.com/learn/mail