[pso] ordine intreruperi

Alexandru Gartner pso@cursuri.cs.pub.ro
Tue, 5 Apr 2005 21:22:29 +0200 (MEST)

> datzi

> apeleaza
> pt
> >

> Salut,
>
> Trebuie sa iti mearga, indiferent de ordinea in care vin intreruperile de
> send/receive. Probabil ai ales un design nefericit.
>
> tavi

Pai nu prea merge pt ca se pierd caractere. Daca intai se transmit 2048 de
caractere (se  apeleaza doar IRQ 4) si abia dupa aceea incepe sa apara IRQ 3
(pt luarea datelor  si punerea lor in bufferul intern driver-ului)...ceva nu
pare sa functioneze corect, nu ?

--
Sparen beginnt mit GMX DSL: http://www.gmx.net/de/go/dsl