[pso] Problema transmitere pe seriala

Ratiu Bogdan pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 4 Apr 2005 11:22:30 -0700 (PDT)

--0-690346243-1112638950=:14140

Pentru date putine merge bine, dar daca vreau sa trasmit un vector de lungime mare (De ex 2048 ca si in test) mi se pare ca se pierd anumite numere pentru ca la clear_in sau la read gasesc un numar mai mic de elemente (mai mic cam cu 100) si astfel se blocheaza read.
A mai avut cineva o problema asemanatoare? Se poate sa se piarda intreruperi?

 Better first dates. More second dates. Yahoo! Personals
--0-690346243-1112638950=:14140

<DIV>
<DIV>Pentru date putine merge bine, dar daca vreau sa trasmit un vector de lungime mare (De ex 2048 ca si in test) mi se pare ca se pierd anumite numere pentru ca la clear_in sau la read gasesc un numar mai mic de elemente (mai mic cam cu 100) si astfel se blocheaza read.</DIV>
<DIV>A mai avut cineva o problema asemanatoare? Se poate sa se piarda intreruperi?</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV></DIV><p>
		<hr size=1>Do you Yahoo!?<br>
Better first dates. More second dates. <a href="http://us.rd.yahoo.com/evt=27808/*http://personals.yahoo.com">Yahoo! Personals</a>