[pso] acces porturi tema 2 WIN

Stefan Guna pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 2 Apr 2005 20:12:58 +0300

1. Imaginea de Windows are dezinstalat ACPI? Nu-mi dau seama, deoarece daca
ma duc in Device Manager, la Computer apare Standard PC. Pe de alta parte,
daca ii dau Show Hidden Devices, apare Microsoft ACPI driver sub Non-Plug
And Play Drivers. Trebuie dezinstalata de aici? (sau disable)

2. Inainte de WRITE_PORT_CHAR si READ_PORT_CHAR trebuie sa fac ceva
deosebit? Cum era in Linux request_region?

Intreb acestea pentru ca la o citire de pe un port primesc 0xFF de unde am
presupus ori ca este ACPI instalat, ori ca nu fac eu bine citirea.

Multumesc,
Stefan Guna