[pso] Tema 2 Windows

Radu Lazarescu pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 4 Sep 2004 11:46:53 +0300

1 & 2. Eu zic ca nu ai reusit ca scoti ACPI-ul. Fa un test: citeste ceva de
la porturi, si daca tot timpul iti da 0x00 (chiar daca ai scris ceva
inainte) inseamna ca ACPI-ul mai exista si nu iti da voie sa le folosesti.

Comform Microsoft, singura metoda pt a schimba HAL-ul de la unul ACPI la
unul non-ACPI sau invers este reinstalarea sistemului de operare peste cel
vechi, cu selectarea la pornirea setup-ului a variantei de HAL dorita. Cand
scrie 'Press F6 if you have to install a third-party SCSI or RAID driver'
daca se apasa F5 sau F7 se poate selecta varianta dorita, in acest caz
'Standard PC'.
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=237556
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;216251

Stiu ca unii au reusit sa faca 'Update', 'Uninstall' etc din Device Manager,
dar eu nu am scapat fara o reinstalare a sistemului.

-----Original Message-----
From: pso-admin@cursuri.cs.pub.ro [mailto:pso-admin@cursuri.cs.pub.ro] On
Behalf Of Ioan MANEA
Sent: Thursday, September 02, 2004 11:03
To: pso@cursuri.cs.pub.ro
Subject: Re: [pso] Tema 2 Windows

mda, era un exemplu continutul DDK-ului (problema era cu numarul de '\'-uri)
:)
Oricum, acum merge chestia asta, dar nu merg altele:

1. Nu se genereaza nici moarte intreruperile alea! Adica initializez totul
frumos, scriu in port, si nimic!
Daca aveti vreo idee..

2. am scos APIC-ul ala (sau cum se numeste) - adica pc-ul meu acum este
Standard PC.
Problema este ca COM-urile nu mai sunt disabled, sunt cu driverele Not
Loaded, si orice modific peacolo, tot drivere not loaded au (in Device
Manager, nu apare un X rosu, ci un semn de excalamare galben).
Ar putea fi din cauza asta problema 1? Adica eu sa nu pot comunica liber si
neingradit cu COM-urile?

----

Home, no matter how far...
http://www.home.ro