[pso] Setare MCR tema 2 Win

Ioana Cutcutache pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 31 May 2004 17:07:17 +0300

Eu cred ca problema ta e in alta parte.
In momentul in care setezi in MCR aux output 2 (si dupa ce setezi si in ier
primii 2 biti) se vor activa intreruperile, se genereaza intrerupere -> se
executa ISR-ul si acolo probabil accesezi memorie pageable.
Blue screen cu IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL se genereaza doar daca accesezi
memorie pageable la un irql >= dispatch.
Daca comentezi setarea MCR-ului nu se mai genereaza intreruperi si nu mai
iti da blue screen.

----- Original Message -----
From: Ifrim Mircea
To: pso@cursuri.cs.pub.ro
Sent: Monday, May 31, 2004 10:42 AM
Subject: Re: [pso] Setare MCR tema 2 Win

M-am gandit sa mai detaliez setarile pe care le fac eu. Acestea sunt:

  outb( 0x00,com[i]+COM_LCR );
  outb( 0x00,com[i]+COM_IER );
  outb( 0x00,com[i]+COM_LCR );
  outb(0x0B, com[i]+COM_MCR);
  outb( 0x07,com[i]+COM_FCR);
  outb( 0x00, com[i]+COM_LCR );
  outb( 0x03, com[i]+COM_IER);
Pe Linux am facut aceleasi setari si nu a aparut nici o problema... Aici
daca comentez linia cu MCR, nu mai da blue screen...