[pso] Setare MCR tema 2 Win

Ifrim Mircea pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 31 May 2004 00:25:51 -0700 (PDT)

--0-1856833852-1085988351=:45844

Am o problema cu setarea MCR-ului pentru com-uri. Se pare ca nu vrea deloc sa scrie 0x0B(activare AUX Output 2 ,Force Request to Send, Force Data Terminal Ready ) in MCR (si nici macar inb(MCR) | 0x0B ). La orice incercare de astfel de setare (fie in DriverEntry, fie in Open pe com) da blue screen cu IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL.

As dori sa aflu de ce se intampla lucrurile astea si care ar fi modul corect de a seta MCR-ul.
Multumesc.

Friends.  Fun. Try the all-new Yahoo! Messenger
--0-1856833852-1085988351=:45844

<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Am o problema cu setarea MCR-ului pentru com-uri. Se pare ca nu vrea deloc sa scrie 0x0B(activare AUX Output 2 ,Force Request to Send, Force Data Terminal Ready&nbsp;) in MCR (si nici macar inb(MCR) | 0x0B ). La orice incercare de astfel de setare (fie in DriverEntry, fie in Open pe com) da blue screen cu IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>As dori sa aflu de ce se intampla lucrurile astea si care ar fi modul corect de a seta MCR-ul.</DIV>
<DIV>Multumesc.</DIV><p>
--0-1856833852-1085988351=:45844--