[pso] pso, t5, w2k S-a rezolvat!! (fwd)

Herisanu Ioan pso@cursuri.cs.pub.ro
Sun, 30 May 2004 07:29:30 -0700 (PDT)

Draga Florine, si dragi colegi:

daca e cineva suparat de ce am scris, sa ma scuzati.
deea in spatele celor doua mailuri a venit dupa multa
munca si frustrare. nu am gasit cod explicativ pt ce
doream sa fac nicaieri altundeva. si am cautat. daca
cineva a gasit cod in ddk despre asa ceva, spuneti-mi.
daca ati fi preferat sa stati cateva zile si sa va
minunati "domle', da de ce nu merge?, !@!#@$#@, ce
balarie de tema si altele.." nu aveti decat. aceste
mailuri nu cred ca arata cum sa faci o tema. arata
doar un pumnct de plecare. si cel mai important,
hookarea acestor functii.  Daca e cineva dispus la
flame-war, va rog sa o faceti pe personala.
(herise2000@yahoo.com).  daca am ofensat  pe cineva,
imi cer scize. aceste mailuri au fost trimise domnului
profesor si nu pe grup. au ajuns pe grup si asta e
bine. Eu m-am gandit ca or sa ajunga sub forma unor
indrumari , referitoare la tema pe windows.  In fine,
a folosi acest cod, care practic e un starter de tema
, nu cred ca supara pe nimeni. Va rog , pt cei
suparati de o mana de ajutor, sa ignore acest mail si
sa stea, asa, cateva zile pana mai citesc ce scrie
prin pagina aceea.  Numai bine,
Herisanu Ioan 341C3