[pso] pso, t5, w2k S-a rezolvat!! (fwd)

Octavian PURDILA pso@cursuri.cs.pub.ro
Sun, 30 May 2004 13:29:19 +0300 (EEST)

Bineinteles ca nu se considera copiat...

---------- Forwarded message ----------
Date: Sat, 29 May 2004 13:58:34 -0700 (PDT)
From: Herisanu Ioan <herise2000@yahoo.com>
To: tavi@cs.pub.ro
Subject: pso, t5, w2k S-a rezolvat!!

problema mea, ( neincarcarea driverului si afisarea
permanenta a mesajului Eroare).

Cautand pe net, am gasit un link:
http://ntdev.h1.ru/ipfilter.html

in el se specifica ca trebuie pornit un anumit
serviciu:
net start ipfilterdriver.

Chestia asta nu e specificata in ddk si nici pe
altundeva.
Ciudat e ca am intuit cu ce se ocupa aceasta chestie,
enabluind ceea ce am spus. cum insa nu am pus nici o
regula, se pare ca driverul nici nu era pornit de
sistem.  Asa ca am pierdut o zi intreaga( cum, de ce,
da , de ce.) &^*&&(^&&$%@!#!@$@#.   Voi folosi  cod
din acesta pagina. daca e copiat, las la decizia dumneavoastra.