[pso] Tema 4 - Nelamurire Dentry

Victor Asavei pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 29 May 2004 14:44:39 -0700 (PDT)

Citez din precizari:

Directoarele au asociate un SINGUR bloc de date in
care vor fi stocate intrarile de director.

Nu cred ca inteleg exact despre ce este vorba...adica
pt toate dentryurile exista un singur block de date in
care vor fi stocate (cred ca e putin probabil fiindca
pt un block de 512 nu incap decat in jur de 26 de
dentryuri) SAU e vorba ca pt fiecare inod de tip
director acesta va avea in data_blocks[0] mapat un
block din dzone in care vor fi dentryurile lui ?
Sau aberez si e vorba de cu totul altceva ?

Mi se pare ca intrebarea a mai fost pe lista si imi
cer scuze ca o repet insa nu imi aduc aminte sa fi
vazut vreun raspuns.