[pso] Porturi si protocol

Ifrim Mircea pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 29 May 2004 08:44:44 -0700 (PDT)

--0-312977366-1085845484=:39659

Nu reusesc sa obtin valori reale ale porturilor folosite de diverse aplicatii. Pentru ssh am obtinut valoarea portului mult peste 1000.
Cum aflu valorile reale ale porturilor?

As mai avea inca o intrebare: cum imi dau seama daca protocolul folosit este udp sau tcp?

Friends.  Fun. Try the all-new Yahoo! Messenger
--0-312977366-1085845484=:39659

<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Nu reusesc sa obtin valori reale ale porturilor folosite de diverse aplicatii. Pentru ssh am obtinut valoarea portului mult peste 1000.</DIV>
<DIV>Cum aflu valorile reale ale porturilor?</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>As mai avea inca o intrebare: cum imi dau seama daca protocolul folosit este udp sau tcp?</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV><p>
--0-312977366-1085845484=:39659--