[pso] problema la mkdir - Tema4

Dome pso@cursuri.cs.pub.ro
Wed, 26 May 2004 15:28:04 -0700 (PDT)

--0-143375333-1085610484=:90613

Am o problema (un segmentation fault) de care nu stiu cum sa scap. De fiecare data cand creez un director si apoi incerc sa creez un alt director in acel director deja creat primesc un segmentation fault din cauza functiei d_alloc(dentry, name) din lookup_hash.

Cand se apeleaza un mkdir din user space asta se translateaza in:
sys_mkdir -> care apeleaza path_lookup ->lookup_create -> si apoi se apeleaza lookup_hash -> in care se gaseste functia d_alloc care vrea sa aloce o noua intrare de tip struct dentry - si aici crapa pentru numele de director care nu exista. As avea nevoie de o sugestie! Multumesc