[pso] Problema la unmount pe linux

Bogdanutz pso@cursuri.cs.pub.ro
Tue, 18 May 2004 11:58:01 -0700 (PDT)

Sistemul functioneaza relativ bine adica pot sa scriu
directoare,fisiere, pot sa le citesc, dar in cazul in
care scriu un fisier care are ceva in el (nu crapa
nimic .. il citesc cu more, cu cat..) nu mai pot sa
fac unmount.

Problema e ca nu mi se apeleaza nici una din functiile
inregistrate. In mod normal la unmount cred ca ar
trebui sa se apeleze write_inode si clear_inode pentru
toate inodurile dupa care put_super, dar nu se
intampla asa.
Este ceva care imi scapa ?
Daca in conditiile de mai sus dau unmount procesul se
blocheaza si nu mai pot sa-l opresc. Daca ma loghez la
alt terminal si fac un ls pe directorul montat nu
apare nimic iar in sistem nu mai apare montat pitix
nicaieri.

Si inca ceva. Pe inodul root imi apare i_count ca
fiind 1 .. e vreo functie care face chestia asta de la
sine ca eu nu am facu asta .

Multumesc