[pso] tema de win

Ioana Cutcutache pso@cursuri.cs.pub.ro
Sun, 16 May 2004 22:32:26 +0300

------=_NextPart_000_0020_01C43B95.AA1D7680

Eu am urmatoarea problema :
Inainte de partea a 2-a a testului se face unmount / mount si atunci =
cand se face unmount acesta esueaza mereu. Din cate am vazut in momentul =
in care se face lock volume, dupa purge volume,=20
Vcb->RefererenceCount nu este < 2 cum ar trebui si din cauza asta =
esueaza. Problema e ca irp-urile de close ajung mai tarziu. Daca fac un =
sleep mai mare in test, merge.
Nu inteleg de ce se intampla asta. Daca are cineva vreo idee m-ar ajuta =
mult.

------=_NextPart_000_0020_01C43B95.AA1D7680

<HTML><HEAD>
charset=3Diso-8859-1">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Eu am urmatoarea problema =
:</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Inainte de partea a 2-a a testului se =
face unmount=20
/ mount si atunci cand se face unmount acesta esueaza mereu. Din cate am =
vazut=20
in momentul in care se face lock volume,&nbsp;dupa purge volume, =
</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Vcb-&gt;RefererenceCount nu =
este&nbsp;&lt;=20
2&nbsp;cum ar trebui si din cauza asta esueaza. Problema e =
ca&nbsp;irp-urile de=20
close ajung mai tarziu. Daca fac un sleep mai mare in test, =
merge.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Nu inteleg de ce se intampla asta. Daca =
are cineva=20
vreo idee m-ar ajuta mult.</FONT></DIV></BODY></HTML>

------=_NextPart_000_0020_01C43B95.AA1D7680--