[pso] tema4 - Win?

Octavian Purdila pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 10 May 2004 11:21:27 +0300

On Saturday 08 May 2004 18:46, Herisanu Ioan wrote:
> As vrea sa stiu cand se vor pune precizarile
> referitoare la Windows. Si daca este nevoie de IFS sau
> nu. Daca raspunsul este afirmativ, as dori o locatie
> de downloadat sau un CD.

Puteti face tema si fara IFS, atat timp cat folositi GNU ntifs.h (vezi
laborator). Documentatie mai detaliata nu gasiti decat in IFS (si pentru ca
este destul de voluminoasa laboratorul nu prea poate sa acopere decat foarte
informativ documentatia). IFS-ul insa nu este free (costa ~1000$).

Pentru a face tema realizabila aveti un schelet care face implementeaza tot ce
este generic, astfel incat voi nu trebuie sa implementati decat partile
specifice.

Totusi, scheletul dat este work in progress (este scris pentru un proiect de
portare a VFS-ului pe WINNT de Dan Mihailescu, Bogdan Grosu, Adrian Stanciu),
si se ofera "without waranties".

tavi