[pso] open() si dimensiunea discului virtual

Andrei Costin pso@cursuri.cs.pub.ro
Sun, 2 May 2004 10:38:56 -0700 (PDT)

Sunday, May 2, 2004, 7:23:43 PM, you wrote:

RR> E ceva ce imi scapa?

Salut. Posibil chiar in citirea enuntului cred ca ti-a scapat. Quote:

"                    Precizari Linux
 - pentru a evita eventualele race-uri ce pot apare
la conectare atunci cand schimbati dimensiunea discului, setati dimensiunea discului la
MAXINT si
faceti verificarile de depasire in rutina de tratare a request-urilor
"

PS: nu cred ca are legatura directa chiar cu problema ta, dar vezi si faptul daca faci
sync_dev.

APROPO: care diferenta intre fsync_dev() si sync_dev() ?! 8-)

Best regards and respect,
 Andrei Costin (mailto:zveriu_biz@yahoo.com)

Manifest - ".M D - My Domain!" - by .Zveriu.
             y o