[pso] Re: read tema3 linux

Octavian Purdila pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 1 May 2004 11:18:19 +0300

> De fapt trebuie sa il pun in connect invalidate-ul ala, ca face sleep.
> Dar nu inteleg de ce fara el nu ar merge.

Solutia corecta este sa faci sync si invalidate si la connectare, pentru a
evita urmatoarele situatii:

- daca se fac cereri (de write) cu device-ul conectat cererile pot ajunge sa
se execute dupa conectarea device-ului

- daca avem cereri (read) care se executa cu device-ul deconectat, dupa
conectarea device-ului se poate intampla ca cereri valide sa intoarca eroare
(pentru ca au ramas in cache cererile execuate cu device-ul deconectat)

tavi