[pso] Updatare Continut Site Problem

Andrei Costin pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 29 Mar 2004 13:16:38 -0800 (PST)

Salut la toti.

Am si eu o mica observatie (la care cred ca subscriu si alti colegi
de-ai mei). Problema e ca ar fi util (daca nu necesar :)) daca s-ar
pune laboratoarele incepind cu ziua de duminica pentru ca este o grupa
care are luni laborator si mai e o grupa care are marti laborator.

Acum faceam un check-out prin site si am vazut ca tot nu e pus Lab 5 -
deci banuiesc ca (virgula) colegii care au avut luni lab de pso nu
prea au avut material pregatit :( - sad but true...

La fel si noi cei de marti - nu ma prea bucura si nici ajuta cu ceva o
documentatie pusa la 12:48, daca eu am lab de la 14:00

Doresc ca acest mail sa nu fie luat ca repros cumva (pentur ca inteleg
ca si asistentii de PSO sunt persoane care au treburi, probleme) - e doar o
observatie si sugestie, pentru ca nu e prima data cind suntem in
aceasta situatie.

Numai bine la toti.

PS: somn usor si vise kernel-free

Best regards & respect,
 Andrei Costin (mailto:zveriu_biz@yahoo.com)

Manifest - ".M D - My Domain!" - by .Zveriu.
             y o