[pso] busy waiting

Octavian Purdila pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 29 Mar 2004 08:35:32 +0300

On Sunday 28 March 2004 19:23, Andrei Hagiescu wrote:
> M-am exprimat un pic la repezeala...evident ca in functie de ExInterlocked
> ieseam din while. Deci un spinlock nu este altceva decat un busy-waiting.
> In cazul asta pot sa protejez lista cu mai multe variabile interlocked
> pentru care nu mai imi da nimeni restrictii de 25 us si pot sa fac o
> rezolvare de genul problemei readers-writers

Nu exista limita de 25us pentru tinerea unui spinlock. Este doar o
recomandare, asa ca nu are sens sa te complici cu variabile interlocked.
(efectul fiind acelasi)

In plus, referitor la spinlock/nr. de procese: este foarte improbabil sa ai
mai mult de cateva zeci de procese in lista, mai ales ca exista comanda
pentru a monitoriza toate procesele.

Eventual se mai poate adauga o comanda pentru a monitoriza toate procesele
unui utilizator daca este cazul...

tavi