[pso] windows

Andrei Costin pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 27 Mar 2004 10:55:38 -0800 (PST)

Saturday, March 27, 2004, 8:48:16 PM, you wrote:

MI> oameni buni, cu ce compilam tema de windows?

MI> cu visual studio?

 Nope - vezi laboratorul 2. De fapt, ca sa compilezi tema de windows
 nici nu ai nevoie de VS (doar pe post de editor de sursa :)) ). Tot
 ce-ti trebuie e DDK (download gratis de pe site-ul MSDN AA ~ 160MB).

 Apoi frumusel scrii 2 fisiere makefile si sources (vezi lab 2 again).
 Spor.

MI> dupa gcc, flex, bison ... etc
  ...nmake, ddk... :)

MI> parca nu imi mai plac lucrurile astea usoare cum

MI> ar fi IDE-uri....

Hm :) - gusturile nu se discuta :))

Best regards and respect,
 Andrei Costin (mailto:zveriu_biz@yahoo.com)

Manifest - ".M D - My Domain!" - by .Zveriu.
             y o