Re[2]: [pso] stupid problem NR2

Andrei Costin pso@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 25 Mar 2004 10:27:45 -0800 (PST)

Thursday, March 25, 2004, 3:34:09 PM, you wrote:

OP> Foloseste <linux/unistd.h> in loc de <sys/syscall.h>

OP> tavi

Apropo, mai e inca o problema (cel putin la mine - dar cred ca ar
aparea la toti odata ce folosim aceeasi imagine de pe site :D ).

Pe site scrie (si in alte documentatii) ca simbolul exportat este:
"__NR_syscalls". In realitate, chiar si daca ne uitam in "entry.S",
simbolul exportat este "NR_syscalls" (fara primele doua underscor-uri,
spre deosebire de simbolii gen "__NR_exit", etc.) si trebuie folosit un
"#include <linux/sys.h>" pentru a avea acces la acest "NR_syscalls" SAU vorbesc cumva
prostii?!
Daca e asa, poate corectati si pe site :D.

Best regards and respect,
 Andrei Costin (mailto:zveriu_biz@yahoo.com)

Manifest - ".M D - My Domain!" - by .Zveriu.
             y o