[pso] Tema1 Linux Help

Andrei Costin pso@cursuri.cs.pub.ro
Wed, 24 Mar 2004 01:29:27 -0800 (PST)

Salut la toata lumea.

Am o intrebare si anume:

 tabela "void* sys_call_table[]" contine pointeri la adresele de start
 ale system calls functions. Ok. De unde totusi stiu signatura exacta
 a unui system call, de exemplu a system call-ului
 "sys_call_exit[__NR_whatever]". Sa presupunem ca acea functie
 intoarce "long", dar de unde stiu cati parametri primeste si tipul
 acestora?! Intreb aceasta pentru ca la interceptarea unui systemcall
 oarecare, stiu cum sa extrag numarul system call-ului (vezi curs 2,
 pag 20) si ca trebuie sa fac inside interceptor
 "return (original_sys_call_table[found_system_call_number])", dar parametrii raman
 totusi in aer. Era tot in curs 2 pag 20 ceva vag despre o functie

Any hints guys&girls?

Multumesc anticipat :)

Best regards and respect,
 Andrei Costin (mailto:zveriu_biz@yahoo.com)

Manifest - ".M D - My Domain!" - by .Zveriu.
             y o