[pso] Errata - Lab04

Andrei Costin pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 22 Mar 2004 16:31:12 -0800 (PST)

Buna "(ziua)|(noapte): (your_sys_date)&(mailer_time_stamp)" (by Makefile :D )!

Citind doc-lab4, mi-au parut ciudate urmatoarele lucruri. Daca nu am
dreptate - sorry. Oricum, nu am postat doar ca sa atrag atentia, ci
pentru ca mereu optez pentru o documentatie completa si corecta :).

-SECTIUNEA Cozi de asteptare
  ESTE: wait_quit_head_t
  TREBUIE: wait_queue_head_t
-SECTIUNEA Exemplu de character device driver - in codul sursa expus, in cadrul
functiei "static int case_open(struct inode *inode, struct file *file){...}" ,
avem secventa:
 file->private_data=kmalloc(...)
 memset(file->private_data,...)
 if (!file->private_data) {
               printk(KERN_ERR"case: out of kernel memory\n");
               return -ENOMEM;
        }
 Nu ar fi trebuit testat intai "if(!file->private_data)", dupa care sa
 urmeze "memset(file->private_data,...)" ?!

Best regards and respect,
 Andrei Costin (mailto:zveriu_biz@yahoo.com)

Manifest - ".M D - My Domain!" - by .Zveriu.
             y o