[pso] win

Ioana Cutcutache pso@cursuri.cs.pub.ro
Sun, 21 Mar 2004 20:15:35 +0200

------=_NextPart_000_0005_01C40F81.44C11980

Legat de tema pe windows, exista ceva care sa deinregistreze rutina =
inregistrata cu PsSetCreateProcessNotifyRoutine? Eu m-am uitat in =
documentia de Win2000 DDK si nu am gasit nimic.=20
Problema e ca atunci cand fac unload pe driver la scurt timp obtin un =
crash cu mesajul :
DRIVER_UNLOADED_WITHOUT_CANCELLING_PENDING_OPERATIONS
In documentatie la PsSetCreateProcessNotifyRoutine scrie ca :
"Any driver that successfully registers such a callback must remain =
loaded until the system itself is shut down. "
Deci banuiesc ca driver-ul nu mai poate fi descarcat decat prin =
restartarea sistemului.
Asa este, sau e vreo metoda de a scapa de problema asta?
Multumesc.

------=_NextPart_000_0005_01C40F81.44C11980

<HTML><HEAD>
charset=3Diso-8859-1">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff background=3D""><FONT face=3DArial =
size=3D2>Legat de tema pe=20
windows, exista ceva care sa deinregistreze rutina inregistrata cu=20
PsSetCreateProcessNotifyRoutine? Eu m-am uitat in documentia de Win2000 =
DDK si=20
nu am gasit nimic. <BR>Problema e ca atunci cand fac unload pe driver la =
scurt=20
timp obtin un crash cu mesajul=20
:<BR>DRIVER_UNLOADED_WITHOUT_CANCELLING_PENDING_OPERATIONS<BR>In =
documentatie la=20
PsSetCreateProcessNotifyRoutine scrie ca :<BR>"Any driver that =
successfully=20
registers such a callback must remain loaded until the system itself is =
shut=20
down. "<BR>Deci banuiesc ca driver-ul nu mai poate fi descarcat decat =
prin=20
restartarea sistemului.<BR>Asa este, sau e vreo metoda de a scapa de =
problema=20
asta?<BR>Multumesc.</FONT></BODY></HTML>

------=_NextPart_000_0005_01C40F81.44C11980--