[pso] VMware sub kernel 2.6

Lucian Burja pso@cursuri.cs.pub.ro
Sun, 21 Mar 2004 00:39:15 +0200

Salut,
 	A reusit cineva sa instaleze cu succes vmware sub kernelu 2.6?
	Prima problema apare in momentul cand vmware-config.pl incearca sa compileze
un modul pentru kernel si da erori la compilare. Am reusit insa sa trec de
faza asta cu un update downloadat de pe net (vmware-any-update54), si am
ajuns in stadiul in care pot porni masina virtuala, dar fara placa de retea.
Primesc mereu mesajul "device or resource busy (/dev/vmnet8)" si nu stiu daca
se poate face ceva.
	Daca cineva a instalat cu succes, sau dimpotriva, stie ca versiunea curenta
de vmware nu poate fi facuta sa mearga pe 2.6, as aprecia raspunsul.

Multumesc,
 Lucian