[pso] tema1

Octavian Purdila pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 20 Mar 2004 16:24:55 +0200

On Friday 19 March 2004 22:27, Ioana Cutcutache wrote:

> In primul rand vreau atrag atentia ca exista niste buguri in fisierul de
> test pt. linux si anume : - in functia find_log este ceva de genul :
>    sprintf(dummy, "dmesg | grep '^%lx(%lx,%lx,%lx,%lx,%lx,%lx)=%lx' &>
> /dev/null"....) iar in log_syscall  logarea se face astfel :
>    printk(KERN_DEBUG"[%x]%lx(%lx,%lx,%lx,%lx,%lx,%lx)=%lx\n"
> Deci este clar ca testul facut in do_monitor (care apeleaza find_log) o sa
> fie mereu failed, ca linia incepe cu [pid]... ar trebui scos ^ de la
> stringul dat lui grep.

Da, pid-ul a fost o adaugare de ultim moment in timp ce scriam enuntul, asa ca
nu am test modificarea :D Am corectat testul si l-am si testat de data asta.

> - in main apare :
>   if (argc>1 && strcmp(argv[1], "release") == 0)
>      return do_stop(atoi(argv[2]), atoi(argv[3]), atoi(argv[4]));
> dar ar trebui sa fie return do_release(atoi(argv[2]), atoi(argv[3]));

Ai dreptate. E inofensiv pentru ca oricum nu se (mai) foloseste nicaieri. L-am
corectat totusi.

> Am niste intrebari despre anumite situatii neprecizate in enunt. Aceste
> situatii  nu sunt testate prin test si as vrea sa stiu daca trebuie sa le
> luam in considerare, si daca da, cum se trateaza corect :

> 1. nu este eroare  daca se face start/stop monitor pe un apel de sistem
neinterceptat? si daca da, ce eroare trebuie data

-EINVAL pe lin, STATUS_INVALID_PARAMETER pe win. Am facut update
si la enunt ca sa cuprinda si cazurile astea.

> 2. daca root face stop monitor pentru toate
> pid-urile inseamna ca se opresc toate monitorizarile pt. acel apel de
> sistem, inclusiv cele pornite de alti useri sau de root printr-o comanda
> diferita de start monitor pt toate ?

Cum vreti voi. Dupa cum vedeti nici nu testez cazul asta.

tavi