[pso] Tema5 win

Bogdanutz pso@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 24 Jun 2004 09:48:46 -0700 (PDT)

--0-969461001-1088095726=:62875

Octavian Purdila <tavi@cs.pub.ro> wrote:
On Thursday 24 June 2004 18:59, Bogdanutz wrote:
> [...]
> Trece toate testele in afara de 1 : in make_connection exista
>
> ping_pong(sock);
> test_rules(1);
> closesocket(sock);
> Sleep(1000);
> test_rules(-1);
>
> primul test_rules crapa. Driverul scoate din lista regula dupa un timeout
> de 100ms iar testul gaseste cu o regula mai putin (adica scot prea repede
> regula). Daca pun timeoutul la 240ms trece toate testele. Atat regiunea in
> care se listeaza regulile cat si dpc timerului acceseaza lista sincronizat

Pai timeout-ul trebuie sa fie 100ms, dar trebuie sa se rearmeze de fiecare
data cand exista trafic (in orice sens). Poate aici nu ai tratat cum trebuie.

tavi

Nu e vorba de asta pentru ca imi crapa si la pachete tcp.

La tcp io setez timer pt regula respectiva atunci cand primesc

pachet cu FIN setat.

--0-969461001-1088095726=:62875

<DIV><BR><BR><B><I>Octavian Purdila &lt;tavi@cs.pub.ro&gt;</I></B> wrote:
<BLOCKQUOTE class=replbq style="PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #1010ff 2px solid">
<P>On Thursday 24 June 2004 18:59, Bogdanutz wrote:<BR>&gt; Am o prob la tema pe win care n-am avut-o pe linux.<BR>&gt; Trece toate testele in afara de 1 : in make_connection exista<BR>&gt;<BR>&gt; ping_pong(sock);<BR>&gt; test_rules(1);<BR>&gt; closesocket(sock);<BR>&gt; Sleep(1000);<BR>&gt; test_rules(-1);<BR>&gt;<BR>&gt; primul test_rules crapa. Driverul scoate din lista regula dupa un timeout<BR>&gt; de 100ms iar testul gaseste cu o regula mai putin (adica scot prea repede<BR>&gt; regula). Daca pun timeoutul la 240ms trece toate testele. Atat regiunea in<BR>&gt; care se listeaza regulile cat si dpc timerului acceseaza lista sincronizat<BR>&gt; printr-un spinlock.<BR>&gt;<BR><BR>Pai timeout-ul trebuie sa fie 100ms, dar trebuie sa se rearmeze de fiecare <BR>data cand exista trafic (in orice sens). Poate aici nu ai tratat cum trebuie.<BR><BR>tavi<BR></P>
<P>Nu e vorba de asta pentru ca imi crapa si la pachete tcp.</P>
<P>La tcp io setez timer pt regula respectiva atunci cand primesc </P>
<P>pachet cu FIN setat.</P>
<P>&nbsp;</P></BLOCKQUOTE></DIV><p>
		<hr size=1>Do you Yahoo!?<br>
--0-969461001-1088095726=:62875--