[pso] Se mai pun pe site subiectele posibile la PSO ?

Octavian Purdila pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 21 Jun 2004 13:17:11 +0300

On Sunday 20 June 2004 23:49, Ionut Constandache wrote:
> Salut!
>
> Cum se va desfasura acest examen "open-book"?
> Intrebari multiple choice? :D

Open-book inseamna ca aveti voie cu documentatie (cursuri, carti, laptopuri,
etc.) in timpul examenului. Nu o sa dau teste grila.

- o sa aveti 10 intrebari

- la fiecare intrebare va trebui sa raspundeti intr-un paragraf sau doua (20
randuri maxim)

- fiecare intrebare se va puncta cu 1 punct

- se vor scade puncte daca raspunsul nu este relevant sau complet gresit; de
exemplu daca eu va intreb structura ext2 si voi imi trantiti structura minix
si ext2, veti lua -1; asta ca sa nu scrieti tot ce stiti in speranta ca
nimeriti si subiectul

tavi