[pso] tema5 pe windows si deadline teme

Bogdanutz pso@cursuri.cs.pub.ro
Fri, 18 Jun 2004 07:04:30 -0700 (PDT)

--0-77718794-1087567470=:18579

Am si io 2 intrebari:
1. La tema5 pe windows am implementat deocamdata hookul. Adica acum toate pachetele trec prin functia mea si afisez info despre pachet. Problema e ca daca deschid un internet explorer si incerc sa deschid vreun site se blocheaza sistemul ( nu da nici un blue screen pur si simplu sta acolo). Fac debug cu windbg pe masina virtuala. In momentul in care se blocheaza nu apare nici o eroare.
Se poate ca prob sa apara mai devreme: la enable cand fac

irp = IoBuildDeviceIoControlRequest(IOCTL_PF_SET_EXTENSION_POINTER,ipDeviceObject,(PVOID) &filterData,sizeof(PF_SET_EXTENSION_HOOK_INFO),NULL,0,FALSE,&event,&ioStatus);

fac verificarea de null (si nu e null) dar pe windbg apare un mesaj:

IOCTL request failed - status c0000001.
Chestia e ca hookul functioneaza in ciuda acestui mesaj (imi apar mesajele cu pachetele care pleaca si vin).

2. Am inteles ca pana-n septembrie ar cam fi deadlineul pentru teme :). Cum functioneaza asta ? Se da o marire atunci (adica se da din nou exam ) sau cum?

Multumesc frumos

--0-77718794-1087567470=:18579

<DIV>Am si io 2 intrebari:</DIV>
<DIV>1. La tema5 pe windows am implementat deocamdata hookul. Adica acum toate pachetele trec prin functia mea si afisez info despre pachet. Problema e ca daca deschid un internet explorer si incerc sa deschid vreun site se blocheaza sistemul ( nu da nici un blue screen pur si simplu sta acolo). Fac debug cu windbg pe masina virtuala. In momentul in care se blocheaza nu apare nici o eroare. </DIV>
<DIV>Se poate ca prob sa apara mai devreme: la enable cand fac</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=2>irp = IoBuildDeviceIoControlRequest(IOCTL_PF_SET_EXTENSION_POINTER,ipDeviceObject,(PVOID) &amp;filterData,</FONT><FONT color=#0000ff size=2>sizeof</FONT><FONT size=2>(PF_SET_EXTENSION_HOOK_INFO),NULL,0,FALSE,&amp;event,&amp;ioStatus);</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV>fac verificarea de null (si nu e null) dar pe windbg apare un mesaj:</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>IOCTL request failed - status c0000001.</DIV>
<DIV>Chestia e ca hookul functioneaza in ciuda acestui mesaj (imi apar mesajele cu pachetele care pleaca si vin).</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>2. Am inteles ca pana-n septembrie ar cam fi deadlineul pentru teme :). Cum functioneaza asta ? Se da o marire atunci (adica se da din nou exam ) sau cum?</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Multumesc frumos</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=2>&nbsp;</DIV></FONT><p>
		<hr size=1>Do you Yahoo!?<br>
Read only the mail you want - <a href="http://us.rd.yahoo.com/mail/taglines/*http://promotions.yahoo.com/new_mail/static/protection.html">Yahoo! Mail SpamGuard</a>.
--0-77718794-1087567470=:18579--