[pso] test tema 5 (linux)

Victor Asavei pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 14 Jun 2004 03:34:10 -0700 (PDT)

--- Ionut Nicu <ionut_nicu@yahoo.com> wrote:

> Nu stiu daca am inteles bine cum se testeaza tema.
> Eu testez in felul urmator:
>
> [masina1][reala ip=x.x.x.x]
> [masina2][virtuala ip=192.168.67.128]
>
> Modulul ipnecklace e incarcat pe masina2 (virtuala)
>
> masina1(reala): ./test outside 192.168.67.128 5000
> masina2(virtuala): ./test inside 192.168.67.1 5000
>
> unde ip-ul 192.168.67.1 este ip-ul in care se
> nat-eaza
> ip-ul masinii reale (x.x.x.x).
>
> Este corect asa? Gresesc?
Daca 192.168.67.1 e adresa de pe VMnet de pe masina
reala care face NAT cred ca e ok. Nu cred ca ai avea
prb nici daca ai da adresa masinii reale...dar atata
timp cat reusesti sa faci conexiunile prin tes intre
cele doua masini inseamna ca e totul ok.
Eu am testat pe 2 masini virtuale cu adresele lor
direct si nu am avut mari probleme.

> Alte probleme:
>
> 1) imi esueaza tot timpul testele cu "pong" (cu
> Success sau Interrupted system call), si nu ma prind
> de ce.
> Stie cineva care ar putea fi problema mea?
> Interrupted
> system call inseamna ca procesul a primit un semnal
> in
> timp ce era blocat intr-un apel de sistem, nu? Ce
> semnal as putea primi in timp ce fac read din
> socket?
Interrupted system call nu cred ca are legatura cu
read-ul tau pe socket...posibil sa fie din alta parte
(alte apeluri...in test e unul care esueaza si e
posibil sa ai de acolo)
S-ar putea ca in momentul in care faci ping sa nu
inserezi regula dinamica bine si la pong sa nu poti
primi pachetul raspuns. Vezi cum inserezi si cum
folosesti timerele.