[pso] test tema 5 (linux)

Ionut Nicu pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 14 Jun 2004 03:11:48 -0700 (PDT)

Nu stiu daca am inteles bine cum se testeaza tema.
Eu testez in felul urmator:

[masina1][reala ip=x.x.x.x]
[masina2][virtuala ip=192.168.67.128]

Modulul ipnecklace e incarcat pe masina2 (virtuala)

masina1(reala): ./test outside 192.168.67.128 5000
masina2(virtuala): ./test inside 192.168.67.1 5000

unde ip-ul 192.168.67.1 este ip-ul in care se nat-eaza
ip-ul masinii reale (x.x.x.x).

Este corect asa? Gresesc?

Alte probleme:

1) imi esueaza tot timpul testele cu "pong" (cu
Success sau Interrupted system call), si nu ma prind
de ce.
Stie cineva care ar putea fi problema mea? Interrupted
system call inseamna ca procesul a primit un semnal in
timp ce era blocat intr-un apel de sistem, nu? Ce
semnal as putea primi in timp ce fac read din socket?

Fara a folosi test-ul, am testat chiar cu ssh de pe o
masina pe alta (si _pare_ sa fie ok ce se intampla
...)

2) Conteaza daca pe masina reala (pe care rulez testul
cu parametru outside) am kernel 2.6.6? (eu nu cred ca
ar avea de ce ...)

Pls help,

Ionut.