[pso] loopback trouble

Dumitrascu Vasile pso@cursuri.cs.pub.ro
Sun, 13 Jun 2004 13:12:14 -0700 (PDT)

    Salut!

  In legatura cu tema 5: daca ea se va testa cu inside si outside pe
aceeasi mashina - un pachet, fie acesta pachetul de syn pt TCP, va
trece prin out, noi vom inregistra regula dest,dport,src,sport ( adica
invers dacat pachetul ) si ii vom da ACCEPT. Dar dupa aceasta el va fi
regasit pe in ( mergand pe loopback ) si nu va fi acceptat de nici o
regula( noi vom avea numai regula de mai sus - si astfel destinatia nu
va primi pachetul ).

  Pentru acest caz nu ar tb sa adaugam in reguli si o regula cu src si
dest din pachet? In acest caz ar tb modificat si testul la nr de
pachete existente in firewall.
  Cel putin din cate am testat eu asa se intampla. Gresesc undeva ?

                                            Vasile

=====
Vizitati http://once.home.ro - program de contorizare pentru internet cafe-uri si sali de jocuri!

Try Biblos - a multiplatform media indexer program at http://biblos.sourceforge.net !