[pso] Offtopic (sorry)

Bogdanutz pso@cursuri.cs.pub.ro
Fri, 11 Jun 2004 07:27:28 -0700 (PDT)

--0-2100163655-1086964048=:76053

Imi pare rau ca trimit mesajul asta pe grupul de pso dar e singurul care mai functioneaza la C3.
Miercuri n-am ajuns sa imi iau nota la exam de pbd si profu a zis ca a dat cuiva toate carnetele. Daca are cineva un carnet pe numele Cucosel Bogdan il rog sa imi dea mail pentru ca o sa am nevoie de carnet in cateva zile la exam de pf.

Multumesc