[pso] permission denied

Victor Asavei pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 7 Jun 2004 16:21:22 -0700 (PDT)

Dap...deci tu cauti pt dentryul tau in dirul parinte
daca acesta exista. Daca ai gasit dentryul si ai
obtinut si nr_inodului atunci faci d_add(dentry,inode)
dupa ce ai obtinut inodeul de pe disc cu
iget(sb,nr_inod).
ERR(-EACCESS) returnezi in cazul in care ai gasit
dentryul dar la iget nu ai putut incarca inodul de pe
disc, nu daca dentryul nu exista. In cazul in care
dentryul nu exista faci d_add(dentry,NULL) si intorci
NULL.
Iar despre touch...dupa cate mi-am dat eu seama aici
nu se transfera nici un bloc si nu e nevoie in prima
faza sa se apeleze functia de create...doar sa se
mapeze dentryul in dir.

Sunt destul de obosit la ora asta si sper ca nu am
spus tampenii si ca te-am ajutat !