[pso] Tot imaginea pitix.loop.gz

Cibu Cristian pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 7 Jun 2004 14:52:45 +0300

dintr-un mail anterior
===================
Ai dreptate, e o inconsistenta in mk_pitix / test si implementarea mea.
Testul
si mk_pitix considera ca un inod poate fi stocat pe doua blocuri (prima
parte
pe blocul x, restul pe blocul x+1). Implementarea mea (si imaginea de pe
site) considera ca un inod trebuie sa incapa intreg pe un bloc.

> Cum sunt puse corect inodurile pana la urma?

Astfel incat sa respecte cerintele testului.

tavi
===============^
iar apoi un alt email in care se spune
===================

> Nu e gresit, e ok.
>
> tavi

eu unul nu mai inteleg. pe de o parte testul cere ca un inode sa poata fi
pus in 2 blocuri adiacente daca este cazul, noi trebuie sa facem cum care
testul, dar pe de alta parte nu e gresit sa avem fiecare inode instr-un
singur bloc. :((

se permite sau nu sa avem inodurile doar intr-un singur bloc? si daca da...
mai exista versiunea de pitix.loop care respecta aceasta conditie? (mi-ar
prinde bine). 10x