[pso] Probleme masina virtuala si test

Razvan Musaloiu-E. pso@cursuri.cs.pub.ro
Sun, 6 Jun 2004 18:02:00 +0300 (EEST)

Salut!

On Sun, 6 Jun 2004, Bogdanutz wrote:

> Am niste probleme cu masina virtuala.
>
> 1. Nu pot sa compilez modulul. Zice ca nu exista
> definitie pentru struct nf_hook_ops, nf_register_hook
> si nf_unregister_hook desi am inclus toate headerele
> care trebuie, dovada ca se compileaza pe masina
> fizica. Am verficat si headerele exista si in sursele
> de pe masina virtuala.(sper ca nu trebuie sa
> recompilez kernelul)

Pe mashina virtuala este facut disable la partea de netfiltre shi de aia
itzi eshueaza compilarea. Mergin in ~/linux shi da make menuconfig shi
bifeaza suportul pt. netfilter (Networking options -> Network packet
filtering (replaces ipchains)) iar apoi da un make dep.e dep. Dupa asta o
sa itzi mearga compilarea dar modului o sa crape la insmod pt. ca ai
kernel-ul cu suport pt. asha ceva. Potzi sa il compilezi pe cel din
~/linux sau sa il iei de aici:
	http://atlantis.cs.pub.ro/~razvanm/pso/download/vmlinuz-2.4.25-with-nf

--
Sa fitzi iubitzi!