[pso] Tema5

Octavian Purdila pso@cursuri.cs.pub.ro
Sun, 6 Jun 2004 12:55:31 +0300

On Saturday 05 June 2004 12:48, Bogdanutz wrote:
> Mersi frumos atat vroiam.
>
> Ai testat cumva pe linux ca am impresia ca e o
> greseala  in ipnecklace.c.
> Cand se determina porturile
>
> 	if (!(tmp=strchr(s, '/')))
> 		exit_with_syntax;
> 	*tmp=0; tmp++;
>
>                         +-> acilea
>
> 	*start=strtoul(tmp, &check, 10);
> 	if (*check != 0 || *start > 0xffff)
> 		exit_with_syntax;
>
> 	*stop=strtoul(tmp, &check, 10);
> 	if (*check != 0 || *stop > 0xffff)
> 		exit_with_syntax;
>
> in loc de 'tmp' trebuie sa fie 's'.

Da, asa este. Tocmai am pus pe site versiunea corectata si testul.Pentru
testare a trebuit sa adaug inca o cerinta temei: listarea regulilor.

Pentru listarea regulilor se va folosi ioctl(FW_LIST) care va primi ca
argument o zona de memorie alocate de user in  care se vor pune regulile
actuale. Utilizatorul va pune in primul intreg din aceasta zona numarul de
reguli pentru care a alocat zona. Daca numarul de reguli e mai mare decat cel
specificat de utilizator, driverul trebuie sa puna in primul intreg din zona
pasata de utilizator numarul de reguli si sa intoarca -ENOSPC. Altfel,
driverul va copia regulile in userspace si va intoarce numarul de reguli
copiate.

Testarea se va face pe masina virtuala. Testul trebuie rulat atat pe masina
guest (avand ca parametru inside)  cat si pe cea host (avand ca parametru
outside).

tavi