[pso] Tema3 win...

Diaconescu pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 5 Jun 2004 11:10:51 +0300

Hello pso,

Mai bine mai tarziu decat niciodata...
Poate ca s-au lovit si altii inaintea mea de asta si au gasit si
solutii.

1. Testul creaza fisierele c:\file[0-9] dar nu le sterge (unlink-ul de
la sfarsit nu are efect)...
Am incercat sa rulez doar partile de creare si stergere a fisierelor,
chiar fara sa incarc driverul, si fisierele raman acolo.
Daca dupa aceea incerc del c:\file0 imi zice ca "Access denied"
In schimb, daca fac echo zzz >c:\filezzzz urmat de del c:\filezzz,
fisierul este creat si sters fara probleme.

2. In cadrul threadului, printre primele lucruri pe care le fac este
sa deschid unul din respectivele fisiere... dar ZwOpen() esueaza.
Any ideas? Poate ca 1. si 2. au legatura. Sa fie o problema de
drepturi?

3. Cand rulez testul complet, trece (one way or another ;) ) de
diferitele teste, ajunge intr-un final la close, trece si acolo cu
'passed' apoi se blocheaza undeva _dupa_ terminarea testului
(ultima functie din main()-ul testului este un printf (adaugat de
mine) care este afisat corect).

Daca astept cateva zeci de secunde/cateva minute, iese intr-un final
de unde se oprise si returneaza promptul de consola.
Exista pe undeva un contor de utilizare a device-ului care e modificat
implicit?

--
Best regards,
 Diaconescu                          mailto:diaconescu@gmx.net