[pso] Tema5

Bogdanutz pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 5 Jun 2004 00:35:16 -0700 (PDT)

1.Vreau sa ma apuc si eu de tema5 da mi-am dat seama
ca duc  lipsa de informatii.

Va rog daca stiti un link de unde sa incep sa inteleg
ceva sa imi spuneti ca m-am apucat sa citesc sursele
la ip_filter da m-am cam pierdut.

2.Firewall-ul trebuie sa functioneze pentru toate
interfetele din sistem sau pentru una specificata ?
(Testul de corectare ar fi foarte folositor :))

M-am uitat pe temele la pc de anul trecut dar nu prea
imi dau seama ce as putea folosi de acolo.(la acest
nivel e diferenta intre functiile folosite din user
space recvmsg, multe ioctluri si structurile folosite
aici si cele din kernel space ? - scuze de ignoranta
dar chiar nu stiu de unde sa incep)

Multumesc