[pso] (Win) IoAllocateErrorLogEntry()

Razvan H pso@cursuri.cs.pub.ro
Tue, 20 Jul 2004 12:37:37 -0700 (PDT)

Salut!

> (am
> ajuns in final sa analizez si eu crash
> dump-ul cu
> WinDgb si problema era in putk() @ eventlog.h @ line
> 13, adica lp->error = error, unde lp
> era NULL @-)...)
>
> Ok, m-am lamurit cu asta si cu faptul ca se poate
> lucra destul de usor si cu DbgPrint()
> (sau cu
> KdPrint() pentru versiuni checked) in pereche cu
> Debug Viewer de la www.sysinternals.com

Bravo!

> Intrebarea mea urmatoare (pura curiozitat though)
> este de ce asa o alegere stranie (si
> mica parca) pentru
> dimensiunea ERROR_LOG_MAXIMUM_SIZE=152, din care 48
> bytes se duc pentru insusi pachetul
> IO_ERROR_LOG_PACKET, ramind deci 106 bytes pentru un
> sir UNICODE, adica nu mai mult de 53
> caractere
> ANSI :((

Asta a fost alegerea lor. Oricum, de vreme ce event
log-ul a fost creat cu scopul de a indica evenimentele
care chiar merita mentionate, probabil s-au gandit ca
un mesaj scurt e suficient pentru a indica ca ceva nu
merge bine. Pe langa aceasta, asa cum ai constatat si
tu, se depaneaza mult mai eficient cu un debugger (fie
el WinDbg sau SoftIce).

Numai bine,
Razvan

=====