[pso] Tema 2 linux

Ioan MANEA pso@cursuri.cs.pub.ro
24 Aug 2004 06:49:30 -0000

Ok, so:

am incercat toate alea (except sa-mi reinstalez linuxu pe partitia lui - a trebuit sa formatez acu' 1 -2 luni, si n-am mai bagat linuxul).
Ideile mele erau similare (cu bufferele, etc., citeam IIR, adica tot ce mi s-a zis eu faceam).
Mi-am dat seama ca la a doua rulare a test-ului, stupoare, intreruperileincep sa se genereze (daca nu scot si bag dinnou modulul, bineinteles).
Adica, daca fac; insmod pso2.o, si apoi fac ./test (se blocheaza), apoi dinnou ./test si merge :)
TOt modificand, nustiu exact ce am facut, da' acum merge din prima. Logic, mai am probleme la transmisia de date, in sensul ca apar caracterele defazate, etc., dar asta cred ca tine de mine (sper).
Partea cu FIFO-urile: cu FIFO-urile DEZACTIVATE merge din a doua incercare. Cu ele activate merge din prima, deci e cam odd. Oricum, ele erau activate si inainte, si degeaba. Deci am facut ceva prin alte parti :)

Partea proasta este acum ca dupa ce termina sa transmita de pe com1 pe com2, face flush (care merge), iar apoi face o noua transmisie (de la com1 la com2, care merge si ea), cand vrea invers (com2->com1) nu se mai genereaza intreruperile. Deci e ceva putred pe-acolo la pornirea intreruperilor.

Pe 23 Aug 2004, la 22:00, Radu Rendec <radu.rendec@ines.ro> a scris: