[pso] man 9

Cristian Olariu pso@cursuri.cs.pub.ro
Tue, 17 Aug 2004 13:41:51 +0300

----- Original Message -----
From: "Ioan MANEA" <ioan@home.ro>
To: <pso@cursuri.cs.pub.ro>
Sent: Tuesday, August 17, 2004 9:54 AM
Subject: [pso] man 9

> As avea nevoie de man9 (man-ul cu functiile din sursa kernel) pentru a
putea rezolva temele in linux.
> Daca le are cineva (poate domnul Purdila) v-as ruga sa mi le trimiteti.
>
> Ioan Manea

Le ai deja...
In directorul cu sursele kernelului scrie `make mandocs'. O sa rezulte
paginile de manual in dir. Documentation/man/
Le poti copia de exemplu in /usr/local/man/man9/.

Oricum, sunt o gramada de chestii interesante in directorul Documentation.
Si poti genera paginile de manual si in format html, printre altele. Din
pacate, din cate am observat, paginile respective nu acopera in intregime
Kernel API.

Incearca si link-ul asta: http://tf.happyhacking.net/archive/kernel-api/

Happy hacking! :-P

__