[pso] tema4 / win

Cosmin Tudorache pso@cursuri.cs.pub.ro
Fri, 13 Aug 2004 02:37:47 -0700 (PDT)

--0-326327831-1092389867=:9652

ultima functie din pitix_core.c: PitixDeleteFile(..) din toti parametrii nu gasesc nicaieri indexul inodului parinte(directorului parinte). In schimb numele fisierului/directorului curent(ce trebuie sters) am vazut ca e specificat prin calea completa.

 - trebuie sa parsez numele(calea completa) pornind de la radacina pt a afla inodul parinte ?(daca da, de ce ? .. nu era mai simplu un camp in inode(sau in FCB) cu index-ul inodului parinte?).

 - sau e pe undeva si index-ul parintelui specificat ?.. [ inainte de stergere am vazut ca se face o cautare in directorul parinte pt a se verifica existenta fisierului ]

numai bine..

--0-326327831-1092389867=:9652

<DIV>ultima functie din pitix_core.c: <FONT size=2>PitixDeleteFile(..)&nbsp;din toti parametrii&nbsp;nu gasesc nicaieri indexul inodului parinte(directorului parinte). In schimb numele fisierului/directorului curent(ce trebuie sters) am vazut ca e specificat prin calea completa.</FONT></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;- trebuie sa parsez numele(calea completa) pornind&nbsp;de la radacina pt a afla inodul parinte ?(daca da, de ce ? .. nu era mai simplu un camp in inode(sau in FCB) cu index-ul inodului parinte?).</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;- sau e pe undeva si index-ul parintelui specificat ?..&nbsp;[ inainte de stergere am vazut ca se face o cautare in directorul parinte pt a se verifica existenta fisierului ] </DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>numai bine..</DIV><p>
		<hr size=1>Do you Yahoo!?<br>
--0-326327831-1092389867=:9652--