[pso] sync_dev :(

Octavian Purdila pso@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 29 Apr 2004 22:09:25 +0300

On Thursday 29 April 2004 18:56, Mihai Iancu wrote:
> Cred ca imi scapa ideea folosirii lui sync_dev
>
> in ioctl la disconnect fac
> un sync_dev(inode->i_rdev)

Asa trebuie folosit.

> de cateva ori s-a intamplat ca apelul
> sa declansaze functia de request
> dar de cele mai multe ori apelurile de write
> apar dupa ce se termina sync_dev si cam cu multisor
> dupa.

Hmm... Nu prea are cum, decat daca ai corupt bh-urile si in felul asta ai
schimbat device-ul.

> Adica daca fac un write  1 octet functia deferrable
> cu request_queue_t apare dupa ce fac disconnect ...

Incearca urmatorul test:

 - facut doua utilitare: connect si disconnect
 - in functie de tratare a req afiseaza ceva la consola (bang sa zicem)
 - da un cat > /dev/vdisk0 si scrie cateva linii; dupa prima linie in general
o sa iti dea un bang, dar dupa celelalte nu
 - mers pe alta consola si dat un "disconnect; connect"; o sa se genereze un
bang

tavi