[pso] T2-Linux - receiver data interrupt

Octavian Purdila pso@cursuri.cs.pub.ro
Sun, 18 Apr 2004 14:48:55 +0300

> Si eu am avut aceeasi problema , doar ca intreruperea
> de receive se declansa doar odata. N-a mers decat daca
> dupa ce tratam intreruperea de primire intai o
> dezactivam dupa care o reactivam. Mi se pare cam
> ciudat , dar daca altfel nu merge , asta este.

Nu am testat decat cazul host=LINUX guest=WIN/LIN dar si din masina virtuala
transmiterea/receptia de date ar trebui sa mearga. Ca sa nu aveti probleme
trebuie sa vericati

-  IIR-ul penru "interrupt pending" (vedeti ca testarea e invers decat e
normal)

- cand scrieti verificati din LSR ca THR e gol

- cand cititi verificati din LSR ca aveti date (data ready)

tavi