[pso] TX FIFO

Mihai Iancu pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 17 Apr 2004 18:12:03 -0700 (PDT)

Am o mica nelamurire ... despre 16550A

daca dupa fiecare THRI luam un caracter si il dam mai
departe ... ajungem sa obtinem un nr de intreruperi
la send egal cu nr de octeti, deci nu vad rostul
FIFO, care nu se comporta la fel ca RX FIFO unde
nr de intreruperi care sunt "skiped" este
semnificativ.

O solutie ar fi sa contorizam nr de octeti trimisi
intre 2 THRI consecutive, si sa asteptam un THRI
daca depasim 16. Dar iar nu se comporta ca un RX FIFO.

Nu am inteles eu bine? se poate face si altfel ?

PS. parca tipul asta are aceeasi intrebare
http://sources.redhat.com/ml/ecos-discuss/2000-03/msg00025.html